Monday, December 12, 2011

bakti siswa = awesome!!


ok pada 9-11 december.. aku dah pergi berbakti siswa kat kampung kok klang(bantai pakai ayat skema)..
actually ak rasa org kampung yg berbakti pada kami sebenarnya.. keje kami kat situ..
 makan..tido...jalan2..mkn lg...tido lg...jln2 lg..hahaha

pape pun..those moments mmg sgt menarik dan seronok..knl org kampung.. belajar cara comunicate dgn masyarakat..bla bla bla..hehe

terasa sgt terharu + serba salah dlm masa yg sama bila kitorg kuar pagi buta jz utk photoshoot kat sawah padi sedangkn org duk sibuk masak2 utk kenduri..(baguih sungguh ak kan) tapi nk tolong pun tataw nk buat apa sebab semua dah siap..tunggu nk masak daging je,..yg sememang dgn jujur dan ikhlas aku tak reti masak kari sebab aku tak berapa suka kari #ayat cover#

kalau swuh masak asam pedas boleh lah..#ini ayat realiti taw# =P

then bila balik umah mak dgn ayah angkat kalut duk tanya kami dah makan ke belum pdhl aku dah membantai air milo dengan kuih dekat berapa buah rumah dah(ank angkt yg tak senonoh)

pape pun aku syg mama aku..ayah aku..
n jgk family angkat ak..haha <3



entah utk kali ke-berapa tah melompat nk dpt mcm nih..masalah sungguh


ini namanya train satu malaysia tahu!! a.k.a posing maut tgh jln haha <3


ok!!gambar ini mmg kekoyaan + bajet cun kunun..
ok mata i nmpk mcm pakai cntc lens an an an <3
myra tak main lah mata palsu nih..ori taw #perasannakmampos#


aku baru taw kalo nk masak utk kenduri deorg buat mcm nih..haha keperakan dirasakan amat


my ayah angkat+ org kampung sembelih lembu sekor tuh...
masyuk duet depa..haha


ok..asal muka nmpk buruk angat?? ad aku kisah? =P


hadiri sekalian...
kalo tak knl..ini namanya rebung buluh..
bak kata pepatah
melentur buluh biar dari rebungnya..haha


inilah family angkat sy..deorg baik sgt..like3


ini ikan puyu..yummy..
p/s: ramai jgk kwn2 yg tak mkn ikan ni..
rugi sungguh =.=''


ok sy mmg suka bajet comel..haha


nk pujuk adk2 swuh main sukaneka..susah tuh...


keje sengih je..kejong mulut..haha =.='


suka pic nie..style


ok sy tataw samada sy mmg comel atau sy pura2 comel atau pape je lh kn..
#kekoyaan melampau kelihatan di situ#


ap tgk2..igt aku tak reti main ka??
dapat no.2 ok..dari 18 family..kau boleh buat?..
muahahaha (gelak jahat+perasan lg)


.::little sweet sandy::.

No comments:

There was an error in this gadget