Sunday, October 23, 2011

i'm back =)

Hai korang!!
Gila bapak lama aku dah tak bukak blog…
Busy??KINDA =p
LATEST???


Ok sebenarnya xdela latest sgt pun haa… dekat 2 bulan dah..tapi aci kira latest la ye..sebab baru hari ni rasa nk buka n tulis entry..sengal3..myra dah dftr kat UniMAP ( UNIVERSITI MALAYSIA PERLIS).. BACHELOR IN BIOPROSES ENGINEERING…apa??tak penah dgr ke?? Ala…adk beradik chem engr la…juz this one agriculture.. ok THE VERY THE TRUTH IS myra isabella sgt la xminat kimia..=(
BUT….tak minat doesn’t meant u cant score rite??
Hey

Dis is my latest pic..ok mmg sama jela…
bukannya aku bertukar jd ala2 mermaid lautan hindi pun =)



myra isabella yg bajet reti main gitar

kat sblh tuh my housemate..lawa kn diA..tp sy lawa jugak!!!! =P

P/S: ak tulis untuk suka2..kdg2 sebab buhsan lol… dey, kinchi!!! Kalau awk tak suka pun nie blog sy taw…suka aty cheq la =P..huuhuhuhu gurau jew…
.::little sweet sandy::.

No comments:

There was an error in this gadget